Piagam Pelanggan


Kami komited menyedia dan melaksana program latihan berkualiti dalam bidang statistik selaras dengan hala tuju ke arah peningkatan kecekapan, kecemerlangan dan profesionalisme personel.

Kami berjanji akan :
  1. Merancang dan melaksana program latihan yang berkualiti mengikut kurikulum yang ditetapkan;
  2. Menjalankan tidak kurang daripada 90% kursus yang dirancang setiap tahun;
  3. Memastikan prasarana latihan dan semua keperluan peralatan latihan berfungsi dengan baik; dan
  4. Memastikan maklum balas diberi kepada semua pertanyaan dan aduan dalam tempoh dua (2) hari bekerja.
KERAJAAN MALAYSIA
Portal Rasmi Kerajaan Malaysia Jabatan Perdana Menteri e-Penyata GajiSistem  Maklumat Pengurusan Sumber Manusia
 
INSTITUT LATIHAN AWAM
Institut Tadbiran Awam Negara (INTAN) Institut Tanah dan Ukur Negara (INSTUN) Institut Latihan Islam Malaysia(ILIM) Institut Penilaian Negara(INSPEN) Institut Latihan Kehakiman dan Perundangan (ILKAP) Institut Perakaunan Negara (IPN)  

INSTITUT LATIHAN ANTARABANGSA
United Nations Statistics Division (UNSD) IMF Institute for Capacity Development (ICD) siap sesric Organisation for Economic Co-operation and Development

ORGANISASI STATISTIK NEGARA LAIN
Statistics Korea (KOSTAT) Badan Pusat Statistik (BPS) Statistics Canada (STATCAN) Philippine Statistics Authority(PSA)
  Hari Ini
239
  Semalam
426
  Minggu Ini
1,524
  Minggu Lepas
4,229
  Bulan Ini
9,740
  Bulan Lepas
17,153
  Keseluruhan
1,396,519
  Pengguna Atas Talian
7